En ook wij gaan naar Parijs

Niet alleen ons dossier zit momenteel in Parijs, ook wij gaan volgende week naar Parijs met een aantal vrienden. En ik  heb er zin in!
Eigenlijk hadden we voor de zoon van vrienden gepland om de Eiffeltoren nu eindelijk eens tot helemaal van boven te ‘beklimmen’, maar blijkt dat het bovenste deel tijdens de winter gesloten is. Pech dus.

De komende dagen zal ik eens op Tripadvisor lezen om een idee te krijgen over mogelijke restaurantjes die we kunnen opzoeken om wat te eten. Voorlopig hebben we ook geen ontbijt geboekt in het hotel, omdat we hopen ook wat dat betreft iets leuks te kunnen vinden.
Suggesties zijn dus altijd welkom, zowat wat betreft “must see’s” als wat betreft leuke plaatsen om te eten (of te drinken, aperitieven, desserten,…)

8 thoughts on “En ook wij gaan naar Parijs

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht. Parijs is een hele leuke stad. Echt tips kan ik je niet geven, behalve de standaard must see’s 😉 , voor mij is het alweer 4 jaar geleden dat ik er geweest ben!

    Ik ga in Januari waarschijnlijk ipv 4 dagen , 12 dagen naar londen. Ben het ea nog aan het uitzoeken ;-).

    Groetjes

  2. Heerlijk Parijs, nou ik zou gewoon de buurt een beetje verkennen, wij hebben ook niet gegeten in het hotel, voor ontbijt, lunch en diner zijn we telkens naar kleine cafeetjes en restaurantjes geweest. Geniet ervan!

  3. Hi Elke,

    Bedankt voor je reactie op ons blog. Ik moet alleen even iets rechtzetten: Wij zijn niet de ouders van baby Amber, wij zijn oom/tante/neefje geworden. Maar, het is inderdaad een mooi kindje!

    Over Parijs: heerlijke stad. De laatste keer dat wij er waren is al aardig wat jaartjes geleden en toen hebben wij veel tijd doorgebracht in de wijk Le Marais. Veel kleine winkeltjes, restaurantjes, leuke pleintjes etc. Heel veel plezier daar en veel succes met de immigratieprocedure.

  4. Wsch. zitten jullie nu dus in Parijs, heerlijk lijkt me dat om om deze tijd daar te zijn. Hopelijk hebben jullie niet al te veel last van de sneeuw.
    Veel plezier!

Geef een reactie

