Weeral een week voorbij…

… een week waarin ik ECHT gedacht had dat we De Brief gingen krijgen. Niet dus.

We hebben wel de eerste bezichtiging van ons huis gehad. Die mensen vonden het huis wel leuk, lijkt me, want:
– ze hebben samen met de makelaar zowat 50 minuten door ons huis en de tuin gelopen
– ik zag die man gisteren met iemand anders (zijn vader?) nog eens terug hier voor de deur stoppen. Ze zijn uitgestapt en zijn op de grond hiernaast gewandeld om van daaruit ook naar het huis te kijken
Maar ik weet dat ze ook naar andere panden gaan kijken zijn. ‘k Weet niet of we moeten hopen dat ze een bod uitbrengen of niet…

7 thoughts on “Weeral een week voorbij…

  1. Kan me voorstellen dat je nu gemengde gevoelens hebt over die kijkers.misschien kopers.
    Jakkes, vervelend dat jullie nog steeds niets gehoord hebben. Veel sterkte en geduld voor de komende dagen!

  2. Dat klinkt als iemand die serieus geinteresseerd is maar je huis verkopen is een stuk gemakkelijker als je weet waar je heen gaat. Wat duurt dat lang allemaal he voor je wat hoort ? Sterkte gewenst met deze spannende tijden !

  3. Elke, Ik denk dat het beter is dat ik niet meer duim, want het helpt al enkele jaren niet 😦
    Je gaat zien, nu gaat het wel lukken 🙂
    En zoals al gezegd: onze kelder is groot genoeg en heeft ramen!

  4. hallo,

    wij zijn ook Belgen die met Buysse gaan immegreren. Maar zitten nog in het begin. We proberen het ook via skilled worker in de IT. Van ons is alles opgestuurd naar Sydney. IT staat voorlopig nog steeds op de lijst dus kan het normaal geen problemen brengen. Wel spannend.

    Zijn jullie komende maandagavond aanwezig in Nederland?

    Groetjes Elke

  5. Ze zijn het in elk geval serieus aan het overwegen, ik hoop dat het goed uitpakt EN dat jullie natuurlijk snel DE brief ontvangen:-)

  6. Pingback: Papierwerk | You can have Roots and Wings

Geef een reactie

