Tickets zijn geboekt!

Op 27 augustus om 10.15 u vertrekken we vanuit Zaventem met Jet Airways voor een rechtstreekse vlucht naar Toronto. 🙂
Accomodatie voor ginder moeten we nog voorzien, maar dat zal iets voor augustus worden.

Maar eerst gaan we dus van 3 tem 5 augustus naar Parijs. De Thalys tickets zijn geboekt, en het hotel ook.
Het hotelletje waar we in december zaten had geen 3-persoons kamer meer voor die data. Spijtig, want prijs/kwaliteit was dat daar geweldig. Maar we hebben nu hotel Choiseul Opera geboekt, ook hartje Parijs.

Afgelopen vrijdag toen we bij Patricia en Chris op bezoek waren, telde Dario snel even voor ons uit: toen moesten we nog 42 dagen aftellen. Nu nog 39. Wow! Als je dat zo ziet staan, dan schrik je toch wel even…

(foto geleend van het internet, via http://www.airliners.nl/Schiphol/jetairways.htm )

14 thoughts on “Tickets zijn geboekt!

  1. Wat ontzettend spannend allemaal, stapje voor stapje neemt alles een vastere vorm aan!!!
    Datum staat vast, tickets geboekt en woonplaats uitgezocht!
    Ja, zelfs het aftellen is begonnen……heerlijk voor jullie hoor!
    Nu nog even een paar dagen genieten in Parijs en dan het vliegtuig in op weg naar jullie droom!
    Geniet nog even van die laatste tijd hier, je krijgt het straks druk zat;^)

    Groet,
    Louise!

    • “Woonplaats uitgezocht” is misschien wat veel gezegd. 😉 We weten waar we het liefst zouden willen wonen (omgeving van Waterloo), maar we weten dat de kans veel groter is dat Erwin een job zal vinden in de Greater Toronto Area, en dan zullen we daar gaan wonen. Dat wachten we dus voorlopig nog af.

      • Hahaha, ja Elke, IK probeer altijd optimistisch te blijven!
        Ik weet dat de woonplaats nog niet helemaal duidelijk is maar jullie weten wat jullie willen dus ik zou zeggen….ga ervoor!
        Ook wij hadden onze wensen en gaan uiteindelijk in één van prachtige gebieden wonen wat we graag wilden!
        Tenminste….als de HRSDC eens opschiet met die AEO goedkeuring;^)
        Dus bij ons net het omgekeerde, woonplaats staat vast maar nu de rest nog!!!!!!:^))

        Groet,
        Louise!

  2. Wat een spannende en misschoen toch wel moeilijke dagen zullen dit voor jullie gaan worden. Maar ook wat heerlijk dat jullie nu eindelijk kunnen vertrekken. Sterkte met het regelen van die 1001 dingen.

  3. Vannacht droomde ik dat mijn ouders naar Canada verhuisden, en opeens wij ook, maar het was vanuit het huis van de buren en de kinderen waren nog klein. Leef ik met je mee, of wat? 🙂
    Vindt het heel spannend.

  4. Ik wordt er eigenlijk alleen maar meer ongeduldiger door!!!!
    En ik ga steeds meer beseffen dat we héél graag naar Canada willen!
    Juist erg leuk om de verhalen te lezen van anderen terwijl het bij ons juist niet wil vlotten….
    Dat houdt de moed er een beetje in;^)
    En ja, ook ik had die dromen waarin 3 werkgevers om mijn man vochten voor zijn vaardigheden en we zelfs een tractor als lokkertje kregen, hahahahaha!
    We hebben in het echt uiteindelijk niet voor de tractor gekozen maar voor de werkgever die ons een AEO aanbod deed….;^)
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die van die rare dromen heeft!
    Dus Elke, blijf vooral avonturen beleven want ik denk dat er nog heel wat zullen onstaan de komende tijd!!!!

    Groet,
    Louise!

  5. Hallo,

    Het gaat nu echt wel snel.
    Geniet van Parijs. De stad van de liefde.
    Geniet nog van je vele vrienden en familie.

    Op 27 aug. Zal ik zeker aan jullie denken

    Veel succes

Geef een reactie

