Eindelijk: foto’s!

Maar liefst 3 nieuwe berichten vandaag:
eentje met foto’s van in het nieuwe huis,
eentje met een foto van de lucht bij valavond,
en eentje over Canadese mosselen.

Maar eerst dus de foto’s:

Dit is mijn nieuwe wagen, toen deze nog bij de dealer stond te wachten om af te leveren.

Ik ben er trouwens heel tevreden over, over die Scion XD!

Dit is een zicht op onze family room zoals ze op dit moment is: met een zetel die al geleverd is (de andere 2-zit aka loveseat hebben we meegebracht uit Belgie en die staat nog in storage).

Verder zie je ook nog 2 stoelen van de eetkamer staan, en een zitbank. En nog wat lege dozen.
Het krantenpapier op de grond (helemaal achteraan) heeft het formaat van onze Belgische zetel. ’t Was om te kijken welk formaat we er nog bij konden plaatsen. Je ziet wel maar een deel van de (papieren) zetel. ๐Ÿ˜‰

Dit is een zicht vanuit die family room op de keukentafel (met de twee ander stoelen) en de keuken. Ik ben daar nog volop dozen aan ’t uitpakken.

Nog eentje van mijn rommelige keuken…

En dan nog eentje van Erwin in aktie. Hij was een van de boekenkasten voor zijn bureau in elkaar aan ’t steken:

12 thoughts on “Eindelijk: foto’s!

  1. Lijkt me echt een tof (vrouwen)wagentje ! Mooie warme kleur ook.
    Is de keukentafel ook nieuw of meegenomen vanuit Belgiรซ ? Oogt schoon ๐Ÿ™‚
    ‘k Ben een viseter, dus die mosselen zouden mij ook wel smaken.
    Nog een klein maandje de tijd om alles in orde te zetten tegen Kerstmis/Nieuwjaar… Is de (kerst)verlichting- en gadgets in Canada even spectaculair als in de US ?
    Groetjes,

    Hilde en co

    • Hilde, de keukentafel is hier aangekocht (en daar hebben we heel veel zaken voor bezocht om iets naar onze goesting te vinden). Wat versiering betreft: sommige huizen zijn werkelijk over de top versierd, andere dan weer helemaal niet. Het wisselt af. Toch heb ik de indruk dat het net iets minder is dan bij de zuiderburen. Net zoals de versiering met Halloween.

  2. Helemaal in mijn element met 3 nieuwe berichtjes vandaag! Prachtige foto van die lucht trouwens, kan me voorstellen dat je daarvan geniet! EN de foto’s van jullie nieuwe huisje zijn ook leuk. Het wordt prachtig zo te zien! Mosselen zijn aan mij niet besteed, maar wat leuk dat jullie ook in Canada een eetbare variant hebben gevonden.

    Succes verder met jullie huisje! Wanneer willen jullie gaan verhuizen?

  3. Dat ziet er allemaal goed uit in je huis! Binnen enkele weken ben je er echt helemaal thuis!!!

    Ook ik eet graag mosselen… Spijtig genoeg veel te weinig!

    Groetjes,

  4. Dat schiet al aardig op! En wat een mooie keuken trouwens! En al die kastjes haha, aan ruimte geen gebrek ;).

    Mooie auto ook! Is het in Canada ook gebruikelijk dat de meeste auto’s een automaat zijn zoals in de VS?

    • Ja hoor, bijna alle wagens hier zijn automaat. Maar omdat Erwin al met een automaat rijdt (de Chevrolet Equinox, je weet wel, die zo populair is als huurwagen bij de Amerika-gangers), wou ik toch graag een handgeschakelde. Zo blijven we beide systemen onderhouden. En ik schakel graag!

  5. Wat leuk eindelijk die foto’s!!!
    Ziet er goed uit. Je hebt een leuk autootje uitgekozen. Inderdaad een “meisjes-auto” wat ik zelf ook graag wil. Iedereen wil me hier aan de truck hebben want dat is zo “handig”. Ik zie er het handige niet van in, tenzij ik een roze krijg!
    Mooi die lucht, ik ben zelf ook regelmatig verbaasd hier!
    Leuk jullie nieuwe huis. Kun je het gelijk voor kerst gaan pimpen!
    Fijne week,
    Gr. Claudia

  6. Die auto ziet er goed uit. Hoe rijdt de auto?

    Jullie huis gaat een paleisje worden (voor zover dat het nog niet is).

    Sue in Orlando,FL USA

    • Sue, ik ben super content van de auto! Het is een vinnig ding dat veel meer ruimte biedt dan wat je van een kleine auto verwacht. Goede wegligging, en ook een heel goed zicht op de weg (de Opel Meriva waar ik voordien mee reed had een serieuse ‘dode hoek’ aan het A-raam aan de voorkant).

  7. Leuk om weer bij te lezen. Jullie zijn er maar druk mee allemaal. Hoe bevalt het eten en zelf koken? Heb je je draai al gevonden wat betreft etenswaren en boodschappen? Of hebben jullie jezelf overgeleverd aan de Amerikaanse buiten de deur eten mentaliteit? ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

