Beetje laat: 1 jaar Canada

Op 27 augustus waren we exact 1 jaar in Canada.
Verwacht nu geen reflectie op het voorbije jaar, ik ben er gewoon veel te druk voor bezig om daar echt een diepgaande analyse over te kunnen maken. Maar de korte samenvatting is:

we hebben er nog geen moment spijt van gehad!

Ik had als verrassing een etentje geboekt in het 360 Restaurant van de CN Tower. Zo konden we 351 meter boven het straatniveau genieten van het mooie panorama dat Toronto en Lake Ontario biedt, want het restaurant draait dus langzaam rond (net zoals bij de Space Needle in Seattle). Dat leek me heel erg gepast. En het was heerlijk! We hebben lekker gegeten, en ondertussen hebben we genoten van de zonsondergang.

Als jullie concrete vragen hebben omtrent ons 1-jarige jubileum, dan lees ik het hier wel en zal ik een antwoord geven.

Ondertussen laat ik jullie mee genieten van enkele sfeerbeelden van ons etentje:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

 

9 thoughts on “Beetje laat: 1 jaar Canada

  1. Super om dit zo hoog in de lucht te vieren! Geweldig zoals jullie je thuis gemaakt hebben op je nieuwe plek.

  2. Wat vliegt de tijd toch, fantastisch dat het jullie in het afgelopen jaar zo goed gegaan en dat Dario het zo goed doet. Wat een fastastische lokatie voor een feestelijk etentje.

Geef een reactie

