Update

En de tijd blijft maar vooruit vliegen! Ook onze weekends zijn druk gevuld. Zo druk, dat Erwin me verzocht heeft om even pauze in te lassen. Hij heeft er behoefte aan om eens even ‘niets’ te moeten doen. Dus voor oktober heb ik maar 1 bezoekje vastgelegd. En natuurlijk zijn er nog wel andere dingen waar we naartoe moeten, zoals woensdag.

Dan is het ‘Student Excellence’ ceremonie op Dario zijn school, en omwille van zijn goede studieresultaten van het afgelopen jaar staat hij op de Honour  Roll, en die studenten krijgen een attest daarvan uitgereikt. Tja, dat moet je natuurlijk gewoon een keer meegemaakt hebben. Je weet niet of hij dit jaar ook weer zo’n goede resultaten heeft. En dan nog: als ze die attesten pas uitreiken in oktober is hij al op kamers, en dan komt het misschien niet meer aan om te gaan.

Voor vanavond hebben we kaarten voor een jazz concert luisteren in The Old Mill in Toronto:
Jay Leonhart met “It’s impossible to sing and play the bass”.
Om een idee te krijgen:
http://www.youtube.com/watch?v=-AfPa1_vOzg

We kennen deze man niet, maar zijn benieuwd. Erwin neemt na het werk de metro naar The Old Mill, ik ga Chris ophalen (die ook mee gaat) en wij rijden met de auto naar ginder.

De afgelopen dagen hebben we niet zo’n leuk weer gehad. Alhoewel, hoor mij zeuren. Eigenlijk moet ik zeggen dat we -naar Belgische normen- normaal weer gehad hebben voor deze tijd van het jaar: temperaturen tussen de 11 en de 16 graden, af en toe eens een regenbui. Grijze wolken.
Ondertussen zie je ook de bomen meer en meer verkleuren, en alhoewel ik me een week of 2 geleden echt nog verzette tegen het idee ‘herfst’, voel ik me er nu helemaal klaar voor. Ik ben potten asters gaan kopen, mooie decoratieve pompoentjes, herfstdecoratie in huis, gezellige kaarsjes,…
Maar ik ga niet zeuren over wat ons vanaf morgen nog een dag of 10 zeker te wachten staat: temperaturen tussen de 19-21 graden, zonnetje,… 🙂

Aangezien Erwin in Toronto zal eten, hebben Dario en ik er van geprofiteerd om iets op het menu te zetten dat papa niet lust: sushi! Smakelijk!

7 thoughts on “Update

  1. Goh ik zei ook al tegen Myrthe dat ik graag bij die uitreiking erbij ben, wie weet of dat nog eens gaat gebeuren…. haha, alle moeders hebben dezelfde gedachte!
    Wel effe slikken als ik lees “als Dario dan op kamers is”, jeetje, het wordt al echt!
    Het weer was inderdaad prut de afgelopen dagen, maar een goede gelegenheid om een regenachtige zondag in pyjama door te brengen!
    Ben benieuwd naar jullie jazz-avond!
    leuk om dit alles weer te lezen!
    Tot gauw.
    Claudia

  2. Mmmm zalig sushi. Ja zo’n officieel uitreiking moet je een keer bijgewoond hebben, de tijd gaat snel genoeg. Bovendienis het toch super dat Dario vorig jaar met zulke mooie cijfers het jaar heeft afgelsoten. En dat voor een ‘buitenlander’. Heeft hij trouwens al een idee wat hij wil gaan studeren en waar?

  3. Wat een mooi herfstweer staat jullie de komende dagen te wachten. Geniet er nog maar even lekker van! Wat zal dat vreemd en stil voor julie zijn als Dario niet meer thuis woont

  4. Hé Elke!
    Die arme Erwin….heeft even een time-out nodig om bij te komen en gelijk heeft ie!
    Maarre, gezien jullie liefde voor kunst en steden heb ik wellicht nog een tip:
    Kijk eens op http://www.muralroutes.com.
    Een combinatie van steden in jullie omgeving die prachtige murals
    ( muurschilderingen) laten zien!
    Wij hebben destijds al verschillende bekeken en is echt de moeit waardt!
    Op 28,29,39 oktober is er zelfs een Mural Symposium in Toronto.

    Groetjes,
    Louise!

Geef een reactie

