2011 in review

Jaarlijks krijg je van WordPress een overzicht van het voorbije jaar. Voor de nieuwsgierigen onder ons plaats ik hier een stukje + de link naar de rest.

Ter info: vorig jaar had ik 31.300 bezoekers. Alhoewel ik de afgelopen maanden dus veel minder berichten plaats, toch veel bezoekers. DANK JE WEL!!

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2011 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Syndey Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 31,000 times in 2011. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 11 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

7 thoughts on “2011 in review

  1. Wat voorbeelden van inactieve bloggers: JGK (woont nu in ES), Matosh (heeft de brui aan gegeven), Bert, yvonne arco en larissa Verhoeven bestaat niet meer enzovoorts.

    • Peter, een aantal keren per jaar ga ik over die lijst. En momenteel stel ik dat ook uit omdat er met weblog nog zoveel problemen zijn, sommige mensen zijn hun blog nog kwijt terwijl ze er wel mee verder willen gaan. Tot die perikelen opgelost zijn, ga ik niemand verwijderen. En ja, dan blijven ook mensen zoals GJK staan, die ondertussen de US achter zich gelaten hebben.

  2. Ik mis je verhalen erg. Ik kom uit Nederland en ben gewoon geinteresseerd in jou verhaal hoe jij en je familie het maken in een ver land.

    • Bedankt voor je reactie, Ans! Ik ben een heel onregelmatige blogger,zoals je al kon zien. En het verwonderd me dan ook dat sommigen toch wel interesse hebben in ons leven, dat mij best wel heel erg gewoontjes lijkt. 😉 Maar speciaal voor jou heb ik dus een nieuw berichtje geschreven. En ik zal proberen iets regelmatiger te schrijven in de toekomst.
      Hebben jullie ook verhuisplannen?

  3. Beetje laat maar nog gefeliciteerd met het eerste volledige jaar in Canada. Wat is dat toch snel gegaan. En goed te horen dat je zoon het zo goed doet. Van harte gefeliciteerd dat hij al is aangenomen op de universiteit van zijn keuze. Heel mooi. Zo te lezen zijn die in Canada dus net zo duur als in de VS. Had ik niet verwacht eigenlijk. Zo leer ik nog eens wat 🙂

    • Bedankt, Sue! College is een pak goedkoper (zo’n $8,000. Maar voor het programma dat hij wil volgen raden ze niet aan om te starten op college en dan een transfert te maken, aangezien ze amper iemand van die studenten accepteren. Dus dan zit er niks anders op he, dan hard sparen voor ons, en hard werken voor onze zoon.

Geef een reactie

