Hallo? Is hier nog iemand?

Oh hemeltje, is het echt al meer dan een half jaar geleden dat ik hier iets schreef? In gedachten schrijf ik hier zo vaak… Als iemand nou eens zo’n app-je uit kan vinden dat mijn hersenspinsels connecteert met mijn blog, en dat allemaal in een mooi grammaticaal correct en zonder schrijffouten tekstje hier komt delen met jullie…

Het is een onmogelijke taak om hier even snel een overzichtje te maken van het afgelopen half jaar. Het leven gaat hier gewoon zijn gangetje, we voelen ons hier goed thuis, en dan vliegt de tijd. (telt dat een beetje als excuus?)

De grootste verandering in ons leven is dat zoonlief sinds september op de unif zit. Hij voelt er zich als een visje in het water, probeer wel elk weekend naar huis te komen maar dat lukt niet altijd.

‘k Zal proberen niet nog eens een half jaar te wachten. Meer nog, zal dadelijk nog wat foto’s plaatsen van de afgelopen maanden.

En voor de rest: als er hier nog iemand mee leest, en je wilt iets weten, dan hoor ik het wel.

 

Deze zomer bezochten we Toronto Islands. Leuke uitstap!

8 thoughts on “Hallo? Is hier nog iemand?

  1. uhm….. ik zou eens als de wiedeweerga gauw gaan verder typen want we willen toch echt effe wat meer details dan dit.
    Hiermee neem ik als trouwe lezer geen genoegen! Vort, aan je computer en schrijven!!!!
    Maarre… welcome back!

  2. Ik dacht al dat je het bloggen opgegeven had :p Maar fijn dat je het weer opgepakt hebt want ook ik lees graag over jullie avonturen in Canada.
    Welcome back!,

  3. Nou inderdaad, het werd weer eens tijd! Ik dacht eigenlijk; “ze zijn ingeburgerd en alles loopt zoals het moet, t nieuwe is eraf”. Ik snap ook best dat men minder gaat bloggen hoor. Maar ben blij dat er weer eens wat komt!

  4. Als je zo’n apparaatje hebt gevonden dat je gedachten meteen in blogvorm weergeeft, geef dan een gil. Ik zit er met smart op te wachten. Heel herkenbaar dat je in gedachten al kilometers tekst hebt geschreven, maar in werkelijkheid nog geen komma op papier (in dit geval computerscherm) hebt gezet.

    Groetjes, Elisabeth

  5. Grappig dat je hier van dezelfde dingen schrijft zoals ik in een later blog deed zonder dat ik dit al gelezen had! Great minds think alike 🙂

  6. Ik ben blij dat je terug aan het bloggen bent gegaan. Ik ben ooit, gedreven door een immigratiedrang, op je blog terechtgekomen en ik heb je blogs altijd met interesse en plezier gelezen.
    Gerd

Geef een reactie

