Boxing Day

Op de 24ste krakte de ‘slurf’ van onze Miele stofzuiger. Aangezien we al niet meer zo tevreden waren over de zuigkracht van het toestel, was Boxing Day een goed excuus om een nieuwe stofzuiger aan te schaffen. Navraag bij Noord-Amerikaanse bekenden en wat minder bekenden heeft ons deze keer over de streep getrokken om een Dyson aan te kopen. Onze aanwinst, en tot nu toe is manlief (die hier meestal van dienst is qua stofzuigen) er erg tevreden over:
DC39_Animal_wand_gallery.ashx
http://www.dysoncanada.ca/en-ca/vacuumcleaners/canisters/dc37/dc37-turbinehead-animal.aspx

Tevens miste ik de elliptical trainer die we in Belgie hadden. Er was een grote korting op eentje die ons wel aanstond, dus die bestelden we en kunnen we volgend weekend oppikken:
spin_prod_1242352812
http://www.sears.ca/product/nordictrack-e-67-elliptical/606-000246272-23947C

Beide toestellen hebben we online gekocht. Lekker handig, en niet aanschuiven in de winkel.
Toch zijn we tegen de middag samen met zoonlief en zijn vriendin gaan winkelen, en zo hebben we ons heel de dag bezig gehouden: zij wilden bepaalde winkels bezoeken, wij wilden bepaalde winkels bezoeken.
Het werd een ontspannend dagje uit. Er werden geen spectaculaire dingen meer gekocht buiten mooie lederen handschoenen voor manlief en wat wol en breinaalden voor zoonlief zijn vriendin.

7 thoughts on “Boxing Day

  1. Ha, wij hebben ook al lang n dyson! Vandaag nog ene gekocht voor mn schoonmoeder. Zo’n fitnessding zou ik ook heel graag willen. Maar ik zou dzt eerst willen uitproberen hoe dat gaat voor mn hartslag. In de winter is dat ideaal! Als ik dan zoals Petra ook nog zou kinnen lezen of tv kijken onndertussen is dat helemaal super !

    • Je mag hem hier komen uitproberen. πŸ˜‰
      Of misschien hebben ze het in de fitness bij jullie ergens?
      Je kan in ieder geval constant je hartslag monitoren. En je maakt de oefeningen zo zwaar of licht als je zelf wilt.

  2. Hi Elke,

    LOL, ik moest wel even lachen dat je wol en breinaalden onder de noemer “spectaculaire aankopen” rekent!

    Zo’n Dyson hebben wij ook eens met boxing day aangeschaft (de DC23 – zie mijn zwangerschapsblog) en zeker voor tapijt vonden wij hem ideaal. Verbazingwekkend hoeveel stof en vuil er dan uit je tapijt komt, gewoon vies als je er over nadenkt!

    Nog de beste wensen voor 2015!

    Groet, Amanda

    • Amanda, ik schreef GEEN spectaculaire aankopen he! πŸ˜‰
      We waren aangenaam verrast dat er niet meer stof uit het tapijt kwam. Maar mijn man stofzuigt elke dag, nogal grondig. En ik had de indruk dat de Miele beter was op tapijt dan op vloer of hardwood.

  3. Hoi!

    Wij gebruiken ook al enkele jaren zo’n Dyson. Heel tevreden over!
    Ik vind het nog elke keer interessant om je ‘oogst’ te zien in het reservoir nadat je klaar bent met stofzuigen. Zeker als je twee honden hebt is dat soms wel de moeite.

    Zo’n crosstrainer hebben we ook nog gehad, maar die bleek er na een tijdje meer en meer werkloos bij te staan. Die hebben we dan maar doorverkocht.

    Veel geluk in 2015 voor jou en je familie!
    We hopen ook dit jaar nog nu en dan iets van je te horen.

    Groetjes,
    Dimi

  4. Van alle zuigers die je hier kunt kopen is de Dyson denk ik nog wel de beste, maar ik blijf erbij, hij haalt het niet bij een Europese Miele met een 2000 watt zuigkracht.
    Maar het is een investering zeg! Daar kun je een leuk weekend van weg! Maar ja, dan is het nog niet schoon he?

Geef een reactie

