Wat een positief jaaroverzicht van WordPress

Toen ik de link naar mijn WordPress jaaroverzicht toegestuurd kreeg, dacht ik even dat ze me daar op mijn vingers gingen tikken voor mijn slechte gedrag. Het aantal nieuwe berichten in 2014 waren op 1 hand te tellen.
Maar nee hoor, positief dat ze daar zijn! Ze lieten me weten dat maar liefst 11.000 keer naar mijn blog gekeken werd in 2014. Met zo’n massa volk kan je 3 keer het Sydney Opera House vullen, wisten ze me te zeggen. Wel, die bezoekers zouden dan volgens mij toch vaak per ongeluk daar binnen moeten gekomen zijn, want met slechts 5 berichten denk ik niet dat hier 11.000 keer zeer bewust een bezoek gebracht is aan mijn blog.

Sydney_Opera_House_at_Sunset

Je kan het jaarverslag hier in detail bekijken:
https://roots2wings.wordpress.com/2014/annual-report/

Plaats een reactie